Rakan Blogger Polaris...Terima Kasih Semua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Salam Aidil Fitri 2011- Mohon maaf Atas Segala Kesilapan dan Terkasar Bahasa

Salam Aidil Fitri al Mubarak 2011... Slideshow: Azierahman’s trip to Chengkau (near Seremban), Negeri Sembilan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Seremban slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

Friday, February 4, 2011

Happy New Year

Entry kali ni...aku lari cuba lari sekejap dari entry yang biasa...Selamat Tahun Baru buat rakan-rakan budhisme...Goh dan Soo...tahun ni aku dapat hantar wish cepat sikit...tak macam tahun lepas...entah lupa ke apa...selepas dua minggu baru teringat. Aku tak de lah ramai sangat kawan berbangsa Cina...yang ada tu la dua orang...

Alamakkkkk...aku baru teringat kat Auntie kedai Bunga Mun Yin...dah lama tak pegi Tampin...tu yang lupa...aaahhhh...ramai gak yang aku kenal kat Tampin...tapi sejak setahun lebih berulang Rembau/Port Dickson...Tampin jarang aku tempuh. Hujung minggu lebih senang kat rumah dari ke sana-sini.

0 comments:

Post a Comment

Senarai Blog Kengkawan

Popular Post


Get this widget here
POLARIS WORLD MALAYSIA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute