Rakan Blogger Polaris...Terima Kasih Semua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Salam Aidil Fitri 2011- Mohon maaf Atas Segala Kesilapan dan Terkasar Bahasa

Salam Aidil Fitri al Mubarak 2011... Slideshow: Azierahman’s trip to Chengkau (near Seremban), Negeri Sembilan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Seremban slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

Friday, May 20, 2011

Photobucket

:) tq asyraf untuk award ni...pengalaman berblog? mmmm...rasanya tahun 2011 ni...masuk tahun ke 4 aku berblog...

Mula kenal blog tahun 2007...masa belajar buat blog ni rasa macam susah je...lepas belajar buat blog...tak pernah ambil tau macamana nak buat atau nak manage blog. Hinggalah tahun 2008...entah apa sebabnya aku mula tertarik nak buat blog.

Akhirnya boleh pulak aku ni jadi fasi blog untuk cikgu-cikgu penyelaras perpustakaan media.

Pada awalnya blog aku cuma tentang coretan pengalaman seharian je...tapi lama kelamaan terasa bosan pulak...sebab tak ada peristiwa yang interesting sangat untuk diceritakan.

At last...bila baca n tengok blog orangmuo.blogspot.com rasanya itu cara yang paling baik untuk meneruskan kelestarian berblog :).

Mulai tahun 2010...aku mula bertukar arah kandungan blog...tapi sesekali aku masukkan juga catatan semasa...harap semua yang berkunjung ke blog aku berpuas hati dengan kandungan blog. Walaupun kebanyakkannya aku ambil dari website atau blog orang lain.

Tapi kredit untuk artikel dan gambar tetap ada aku tuliskan. Kalau tak ada...mohon maaf seadanya. Kadang-kadang nak cepat update sampai terlupa nak tulis dari mana sumber artikel dan gambar.

0 comments:

Post a Comment

Senarai Blog Kengkawan

Popular Post


Get this widget here
POLARIS WORLD MALAYSIA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute