Rakan Blogger Polaris...Terima Kasih Semua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Salam Aidil Fitri 2011- Mohon maaf Atas Segala Kesilapan dan Terkasar Bahasa

Salam Aidil Fitri al Mubarak 2011... Slideshow: Azierahman’s trip to Chengkau (near Seremban), Negeri Sembilan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Seremban slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

Saturday, June 11, 2011

Cuti-Cuti Malaysia 2011 @ Kuala Lumpur


Eby, Joie, Era, Dina n Ayid


Pusat Sains Negara : Pameran Dinosor

Semalam aku ke Kuala Lumpur...cuti-cuti Malaysia bersama 5 orang anak saudara aku. Dah janji nak bawa dia orang berjalan sebelum pegi Sarawak lagi. Asalnya nak pergi Zoo Negara...tapi aku tukar plan...
Yang kecik susah betul nak bergambar dgn dia...kebetulan takut nak masuk ke pameran dinosor...dapat la jugak bergambar dengan dia...

Baik tak ada yang bantah...tapi tau dah...dia orang memang suka ke Pusat Sains Negara, Muzium Negara dan Putrajaya. Nak ke Planetarium...tapi tak sempat...


Teringat masa dia orang kecik-kecik dulu...dia orang kata macam rombongan pra sekolah...kepenatan masa naik tangga ke Planetarium...sampai je kat atas...Planetarium pulak tutup..."renovation"

Masa turun...masing-masing kehausan...kelakarnya ada yang merangkak sebab penat...biasanya kat tempat parking ada orang jual air...tapi hari tu cuma ada penjual ais krim je...kesian betul...hehe...Sebab tu sekarang, kalau pegi berjalan...aku siap sedia bawa air dalam beg...:)

Muzium Negara : Dalam Kubu Jepun

Paling kelakar masa nak Putrajaya...entah macamana aku termasuk lorong motosikal...mak aiihhh...bengang sorang2 dalam kereta...kanak-kanak ni semua tertidur sebab penat...cuma untungnya aku tak payah bayar tol...hehe...giler betul!!! kalau kene saman memang padan muka aku...:D

0 comments:

Post a Comment

Senarai Blog Kengkawan

Popular Post


Get this widget here
POLARIS WORLD MALAYSIA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute